26 Kasım 2015 Perşembe

Seslenen Kitap

Kitap kurtları fark etmişlerdir, akıllı telefonlara "Seslenen Kitap" diye bir uygulama yüklenebiliyor. Masaüstü versiyonu da var. Yazarı veya bir başkası tarafından seslendirilmiş kitapları ücreti karşılığında indirip istediğiniz zaman "dinleyerek" okuyabiliyorsunuz. Zamanla yarıştığını ve okumaya vakit ayıramadığını söyleyenler için bire bir. İstediğiniz yerde kulaklığınızı takıp, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz kitabınıza. 

Merak edip hemen yükledim. Başlangıç olarak Küçük Prens ile bir meditasyon kaydı indirdim. Sabah yürüyüşlerim sırasında Küçük Prens'i tekrar dinledim ve çok keyif aldım. Okuyalı yıllar olmuştu. İçindeki mesajları bir de yetişkin kafasıyla dinleyeyim dedim. Çok iyi geldi. 

Her şey iyi hoş da, o logo hiç olmamış bence. Bir adamın kafası yerinde sonuna kadar açılmış bir ağız... Nedense bana itici geldi. Bir de bazı kitapların fiyatları epey yüksek. Kitap seslendirmek büyük bir emek tabii ki. Ama insanlar "O kadar para vereceğime basılı olanını alırım" diye düşünebilirler. Sosyal medyada buna benzer birkaç yorum okudum. Ücretsiz indirilebilenler kısmında şimdilik Forbes dergisinin sayıları ve bazı kitapların başlangıcı var. Amaç dinleyenleri kitaba alıştırıp devamını da indirmesini sağlamak. Akıllıca:) Umarım uygulama yaygınlaştıkça fiyatlar da düşer ve daha çok insan istediği kitabı "dinleyebilir."

Meraklıları için adresi vereyim: http://www.seslenenkitap.com  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder