3 Kasım 2015 Salı

Çeviri Kitabı Çıktı


Bu kısa tanıtım yazısında, beni çok mutlu eden bir gelişmeyi paylaşmak istedim sizlerle. Sevgili Senem Kobya'nın önderliğinde derlenen Çeviri Kitabı hem basıldı, hem de internet üzerinden, http://www.cevirikitabi.com adresinde yayınlandı. 

Adım pek çok değerli çevirmenle ve akademisyenle birlikte anıldığı için onur duydum. Yazıların her biri özenle kaleme alınmış. Herkes mesleğine ve sektöre objektif bir şekilde bakıp kendi deneyimlerini aktarmış. Özellikle de bu mesleğe yeni adım atanlar için bir başucu kitabı niteliğinde. İlgileniyorsanız açınız, okuyunuz. 

Başta yayın koordinatörü Senem Kobya ve editör Funda Karabacak olmak üzere, emeği geçen herkese tekrar teşekkür ederim. Emeğinize sağlık.

Senem Hanım ayrıca kitaba yazılarıyla katkıda bulunan tüm çevirmenler adına, Çanakkale Ulupınar Hatıra Ormanı'na 1 adet fidan bağışlamış. İşte çeviri böyle güzelliklere de vesile oluyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder