24 Aralık 2013 Salı

2014 İçin Dileklerim

Yeni bir yıla girerken dilekleri sıralamak adettendir. Herkes 1 Ocak'ta hayatına sihirli bir değneğin değeceğine, bütün dileklerinin gerçekleşeceğine inanır. Ümit etmek ve hayallerimizi gerçekleştirmek için çalışmak güzeldir elbet. Fakat ben bu dilekleri biriktirmek için neden yeni yılı beklediğimizi anlamakta güçlük çekerim. Aralık ayının son gününü 1 Ocak'tan farklı kılan nedir? Zaman ve takvimler de aslında insanların hayatlarına bir düzen getirmek üzere icat ettikleri kavramlar olduğuna göre, aslında yeni yılda bir keramet yoktur. Yeni yılı özel yapan, bu kadar çok insanın iyi dileklerinin birleşerek yarattığı sinerjidir aslında...

Cem Yılmaz'ın evrene pozitif mesajlar yolladığı İş Bankası reklamına bu aralar çok gülüyorum. Ama inanın bana, eğer gerçekten temiz kalpliyseniz, yalnızca kuru kuru dilemeyip o uğurda çaba sarf ediyorsanız, hayatınızda bir şeyler değişmeye başlıyor. Her şey olması gerektiği sırada oluyor. Olmuyorsa da, sonradan dönüp bakınca "İyi ki olmamış" diyorsunuz...

Gelelim benim 2014 dileklerime:

Sağlık, huzur, bereket ve mutluluk istemek adettendir. Ben de hepsinden en yüksek dozda istiyorum!

Bolca kitap, yeni işler, yeni çeviriler istiyorum. 

Romanımı bitirip yayınlatmak istiyorum. Çok satanlar listesine de girse fena olmaz:)

Daha çok renk, daha çok müzik, keyifli seyahatler istiyorum. 

Dürüstlük ve doğruluk artık yükselişe geçsin istiyorum. Kendini belli eden ya da etmeyen ne kadar sinsi, kurnaz, içten pazarlıklı, sahtekar, hak yiyen insan varsa çevremden, hayatımdan, ülkemden, dünyadan ve evrenden çıksın istiyorum. Çıksınlar ve kendi küçük dünyalarında, hak ettikleri şekilde yaşasınlar...

Geriye dönüp de 2014'e baktığımda, "Vay be, ne yıldı ama," demek istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder